fredag den 20. maj 2011

På sportsmessen

Jeg havde en herlig eftermiddag på sportsmessen.
For at undgå diverse impulsindkøb ved synet af det farvestrålende tøj og lækre gear ankom jeg først ½ time, før jeg skulle møde i nr.udleveringen. Men naturligvis blev det til en omgang rundt på messen, og tag bare den store pung med! F.eks. er der Adidas-sko nedsat til 500 kr. Masser af tøj fra New Balance til 150 kr. Garmin 310xt nedsat til 2200 kr.

Garmin-standen får altid min opmærksomhed, og denne gang kan de præsentere deres spritnye ur FR 610, og ja - det ser lækkert ud! Og det kan vise 4 felter med data, som jeg ønsker..

Kl. 16 meldte jeg mig hos Sparta, og jeg blev placeret i standen med løbeposer. Jeg fik udleveret masser af poser og fik ønsket mange løbere en god tur. Jeg fik hilst på flere af bloggens læsere (Tak  ) samt løbevenner. 4 timer (bortset fra 15 min. pastaspisning) hvor folk kom i en lind strøm: de spændte debutanter, de rutinerede, de halvskadede de tager chancen. 4 timer fløj afsted, og jeg nød hvert sekund. Nogle har sikkert tænkt 'sikken en overgearet posedame', men jeg befandt mig som en fisk i vandet, og det er ikke sidste gang, jeg melder mig til den slags. Nå ja, jeg skal jo på den allerede i morgen med medaljerne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar