torsdag den 26. maj 2011

Når temperamentet er i kog

Guderne skal vide, at jeg ikke var tilfreds med min egen indsats i København. Faktisk har jeg været rasende på mig selv! I den slags situationer har jeg det med at træffe radikale og ikke særligt gennemtænkte beslutninger, og jeg var kun et enkelt tryk på en tast fra at melde fra til næste weekends Øl Marathon på Fyn. Mere fokus på træningen og ikke så meget udenoms løberi..

Det var to ting, der afholdt mig fra at trykke på knappen: det bliver forrygende festligt med deltagelse af mange gode løbevenner til marathon + efterfølgende middag/fest, og desuden har jeg en aftale om fælles transport.
Så jeg slog koldt vand i blodet, og nu glæder jeg mig til at deltage

Jeg har vaklet lidt mellem to 24 timers løb: Skövde i august og London i september. Nu er valget truffet for mig på en lidt alternativ måde: jeg har nemlig fået en henvendelse fra SNIK, om jeg har lyst til at løbe DM i marathon til H.C.Andersen Marathon d. 18. september. De er to kvinder, der mangler den 3. løber for at kunne deltage i holdkonkurrencen for K45-49 år, og det vil jeg selvfølgelig gerne. Det giver kun 3 ugers restitution efter 24 timers løbet, men hvis jeg gør det ordentligt, burde det være muligt at løbe marathon i en rimelig tid. Det er 1 uge før Berlin Marathon, som derfor vil blive løbet for oplevelsens skyld.

At jeg har valgt løbet i Skövde kommer i høj grad bloggens læsere til gode, for der vil være opdatering hvert 3. minut  

Lige en lille info vedr. Nike sportwatch, som jeg tidl. har omtalt : I følge en nyhedsmail bringer Bladet 'Aktiv Træning' en fyldig test af uret i det nr., som netop er udkommet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar