fredag den 13. maj 2011

Nedbrud :-(

Der har været nedbrud på bloggen hele dagen, og alle indlæg samt kommentarer siden onsdag aften er væk! Det har fremgået af Blogspot, at alt skulle blive gendannet, men det er i hvert fald ikke sket endnu :-(

Og nu fortalte jeg jo ellers om et sjovt tiltag i går: Marathon Cup 2012: 12 marathons på 12 måneder 12 forskellige steder i Danmark. Lad os se, om indlægget dukker op igen, ellers skal jeg forsøge en rekonstruktion i morgen.

Et andet skørt tiltag er nu på vej: 10 marathons på 10 dage i 2012! Det er den kendte marathonløber Tor Rønnow, der har kastet idéen ud på Facebook. En dansk version af Brathay Windermere 10 in 10

Der skal nok være løbere, der er skøre nok til at hoppe på idéen. Moi???

2 kommentarer:

  1. Sjovt nok kan jeg læse stort set hele indlægget i min newsreader, men naturligvis ikke på hjemmesiden. Hvis indlægget ikke dukker op igen, kan du få teksten af mig.

    SvarSlet
  2. Tak. Du må meget gerne maile indlægget til mig. Det var heldigvis ikke så langt, så mon ikke jeg kan rekonstruere slutningen?

    SvarSlet