onsdag den 11. maj 2011

Cph. Marathon - Sportsudstilllingen

I følge Spartas hjemmeside sender man startkort ud til Cph. Marathon i løbet af torsdag og fredag, så alle burde modtage kortet senest på lørdag.

Startnr. kan afhentes i Sparta Hallen på Østerbro fra torsdag til lørdag i næste uge. For et par uger siden så jeg, at Sparta søger hjælpere til sportsudstillingen , og da jeg alligevel har planlagt at tage ind og hente mit nr., meldte jeg mig at give en hånd med i nr.udleveringen. Jeg skal hjælpe torsdag kl. 16-20. Ses vi?

 

2 kommentarer:

  1. Godt initiativ at hjælpe til. Jeg kommer desværre først og henter mit startnummer lørdag. Men vi ses ude på ruten søndag. /Anne

    SvarSlet
  2. Jeg har de sidste par år stået og delt numre ud som frivillig hjælper.
    Glæd dig! Det er superhyggeligt, og rart at få ønsket god tur til mange løbere. Og der er tid til at sludre med folk indimellem.
    I år må Sparta dog klare sig uden min hjælp. Jeg tager til Hamburg... :-)
    God fornøjelse - både i Spartahallen og i Københavns gader.

    Bedste hilsner
    Malene

    SvarSlet