mandag den 30. maj 2011

Intet nyt

Kl. 10.20: Jeg har desværre stadig intet nyt om Per. Kent Møller har forsøgt at ringe til ham, men han tager ikke tlf. Enten har han tabt den, eller den er løbet tør for strøm. Den har trods alt været tændt i et par døgn, og der er jævnligt sendt sms hjem.

Før afrejsen fortalte Per mig, at han ikke havde bestilt hotel i London, så det har han skulle finde, da han ankom til Little venice. Det er faktisk ikke nogen nem opgave, for der er ikke nogle hoteller i umiddelbar næhed. Man skal gå 1-2 km, og det er jo sin sag, når man lige har løbet/gået i næsten 2 døgn, muligvis har feber samt er tømt for energi. Jeg håber, nogen har kunnet hjælpe ham, men mange er jo taget hjem midt om natten, hvor han er kommet i mål.

Så vi venter stadig på at høre fra Per eller se en opdateret resultatliste..

Jeg vil sige en stor tak til Kent Møller for at videresende sms fra Per. Uden denne hjælp havde det ikke været muligt at følge Pers færd gennem løbet.

Tak til alle, der har fulgt opdateringerne. Læserantallet blev fordoblet i går ifht. en alm. søndag. Som ultraløber kan jeg fortælle jer, at det er en kæmpe støtte at vide, der er folk hjemme, der har lyst til at følge ens personlige kamp.

Sidst, men ikke mindst, en stor tak til Per for at have overskud til at skrive hjem og sørge for, at vi andre kunne blive en del af løbet. Personligt har jeg gennemlevet turen en gang til :-)

1 kommentar:

  1. Good morgen.
    jeg fik en text fra ham kl 03.30
    han skriver.
    "puha det holdt men fd"

    David.

    SvarSlet