torsdag den 5. maj 2011

På løbemesse

Motivationen kræver lidt hjælp, og den lette løsning er nyt gear :-D

Jeg har været i Lyngby for at afhente mit startnr., og jeg var selvfølgelig også rundt på løbemessen samme sted. Masser af tøj og løbesko på tilbud. Jeg fandt et par letvægtssko fra Nike nedsat fra 1200 kr. til 599 kr. Det tilbud kunne jeg ikke stå for!

Nike Lunar Elite+
Jeg fik også en lang snak med sælgeren fra Garmin. Jeg fik afprøvet 310xt samt 210 på mit håndled, som får tryk på knysten af 205, med mindre jeg lader det sidde løst.
Der er messetilbud på 110, nedsat til 1300 kr. Det ligner 210 (pris: 2000 kr.), men har ikke mulighed for indkodning af intervaltræning samt har hård strap til pulsmåler.
Vi talte også om det nye gps-ur fra Nike, men det ser Garmin ikke som en konkurrent på markedet for gps-ure, bl.a. fordi man skal bruge footpod for at få data. Poden skal ikke kalibreres, men det er da irriterende, hvis det er rigtigt, så det må jeg lige undersøge. Indtil videre løber jeg videre med 205.

Oversigt over Garmin-ure

2 kommentarer:

  1. Hej May-Britt.
    Tillykke med de nye sko! Jeg vil lige nævne at el-giganten (trods jeg under normale omstændigheder ikke ønsker at gøre min handel i den elektronik-kæde!!) lige nu sælger FR110 HR (male/female) til 999,-. Jeg synes det er et rigtig godt tilbud, så det benyttede benyttede jeg mig af. Som studerende er der grænser for hvilke økonomiske midler jeg har mulighed for at udfolde mig med, til et puls-ur :)
    Jeg skriver desuden lidt om det på min blog en af de kommende dage hvis det skulle have interesse.

    SvarSlet
  2. Tak for tippet!
    Jeg vil læse anmeldelsen på Rainmakers hjemmeside og på din side, når du har afprøvet det nogle gange. Det tager altid lidt tid at finde ud af, om det virker tilfredsstillende omkring ønskede funktioner.

    SvarSlet