mandag den 16. maj 2011

Er det verdens bedste hjælperjob?



Jeg har fået verdens bedste hjælperjob, tror jeg. Jeg skal nemlig udlevere medaljer til Politiken Mini Marathon  på lørdag. Tænk at få lov til at hænge en medalje om halsen på de små stolte poder, når de kommer i mål.
Jeg holder mig opdateret om Copenhagen Marathon på løbets og Spartas egen hjemmeside, og derfor så jeg i går et opslag, at der mangler hjælpere  til børnenes løb, og det vil da være en skam, hvis ungerne ikke får en god oplevelse pga. for få hjælpere.

Når jeg får fri kl. 14, går jeg direkte over i Parken for at tage del i verdens største håndboldfest , når AG København spiller 2. finalekamp mod BSV, som gjorde god modstand i den 1. finale i Jylland. Kampen er også et forsøg på at få en verdensrekord til Danmark: nemlig flest tilskuere til en håndboldkamp. Det bliver muligvis ikke meget håndbold, jeg kan se fra Nedre C, men jeg kan da altid nyde stemningen, showet og måske også en DM-titel til AG København.

Det er mandag, og jeg har været i svømmehallen. Yes, jeg har :-D
1300 meter brystsvømning og 200 meter crawl. Forsigtig genoptræning af skulderen.

I aften skal jeg til workshop i Poserunning V/ Ole Stougaard. Mere om det i morgen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar