torsdag den 19. maj 2011

Dagen, der venter

På søndag er der fest i København


Mange vil tvivle på, om de er klar.
DU ER KLAR!


De mange sure timer på løbebåndet eller udendørs på
kolde vinterdage skal nu indløses til en titel som
MARATHONLØBER


Glem de andre løbere. Der vil altid være nogle,
der er hurtigere, lettere, flottere.
I dag er vi alle lige, og vi løber alle samme distance.

Også os, der er lidt tunge bagi





Du er én ud af mange, og alligevel er kampen kun din



Husk, at hvis det var let at løbe marathon, ville alle gøre det!
Hold ud, når det gør ondt eller virker uoverskueligt
Forestil dig øjeblikket, hvor du krydser målstregen


Bagefter venter de smertefulde hviledage
Nyd din smerte, for du har fortjent den :-)

NYD REJSEN MOD DET UKENDTE

Godt løb til alle, debutanter og rutinerede
i Hamburg og København

1 kommentar:

  1. Hey May-Britt!
    Jeg vil blot ønske dig et rigtig godt løb på søndag, selvom du efterhånden er en rutineret ræv :)
    Jeg løber selv mit andet maraton, men er lige så spændt som første gang - dette skyldes, at jeg blev syg i ugen op til sidst så det var bestemt ikke de optimale omstændigheder. Men denne gang er jeg mere end klar - og ivrig efter, at det skal blive søndag formiddag :)

    De bedste hilsner,
    Maia.

    SvarSlet