mandag den 23. maj 2011

Dagen derpå

SNIK´s trofaste fotograf var klar på sidelinien, så her er et par billeder af en slidt marathonløber
Den orange trøje var let at se i flokken af løbere,
og det var på en dag, hvor jeg helst ville gemme mig i mængden

Det er en trøje fra Rudersdal Marathon
Tbl. Primperan blev min ven i går aftes. En lille mirakelpille mod kvalme, som gjorde det muligt at få spist noget mad, før jeg gik tidligt i seng, for kroppen var smadret. 11 timers næsten bevidstløs søvn har kureret de værste eftervirkninger.

Jeg kan læse, at jeg ikke er den eneste, der har problemer med Powerade som energidrik. Jeg havde ikke på forhånd regnet med, at det ville blive et problem, for jeg løb jo PR i Hamburg sidste år, hvor der også serveres Powerade. Det får mig til at spekulere på, om der er forskel på udgaven af drikken i Danmark og Tyskland, eller om tyskerne fortynder drikken en anelse? Men faktum er, at jeg også havde problemer med drikken i 2007 i Kbh. Måske kan jeg bare ikke optage/udnytte den koncentrerede drik, når det er varmt?

Det slår mig ikke ud, at jeg løb langsommere end planlagt. Det betyder ikke så meget, for løbet var på forhånd kategoriseret som et marathon for oplevelsens skyld. Det ville have været det første marathon, som jeg ikke fuldførte, hvis jeg havde holdt fast i min beslutning om at udgå ved halvmarathon. Nu har jeg heldigvis stadig DNF (Did Not Finish) til gode, og det har hovedet det trods alt ret godt med.

Det var 6. weekend i træk med konkurrence, så næste weekend skal jeg nyde i skovens dybe stille ro.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar