fredag den 1. april 2011

Foredrag og DM

Som jeg tidl. har omtalt, skal jeg til foredrag i Politikens Hus omkring Det helbredende køkken d. 5/4 (foredraget er udsolgt) og tidl. elitetriathlet Torbjørn Sindballe d. 26/4 (stadig pladser). Nu har jeg også tilmeldt mig et par foredrag gennem specialbutikken 'Løberen'. Jeg skal til workshop om løbeteknik samt til ernæringsforedrag , begge i Lyngby.

Og så har jeg meldt mig til yoga for dårlige rygge Birkerød Fritidsskole (som min far faktisk har grundlagt for mange år siden) har lavet et formiddagshold 5 mandage i maj, hvor der er tale om hensyntagende undervisning (dvs der er plads til individuelle hensyn/vejledning) og kun 5-7 deltagere. Så må jeg jo se om mit ego kan overleve, at jeg skal til 'hensyntagende undervisning' - det er jo noget, pensionister går til.. ;-)

Jeg har ikke hørt fra Jesper endnu. Han har rigeligt at slås med omkring bil og sko, og jeg ved, at han vender tilbage, når han igen har overskud. I mellemtiden har jeg fundet et tidl. træningsprogram frem. Det vi lavede frem mod 24H i Brugg. Det har jeg justeret en del, så det kan bruges frem mod DM 24H. Det er da et forsøg værd at blive klar, og lykkes det ikke, er jeg jo bare i gang med træningen mod et andet 24H løb en måned eller to senere. Der er desværre sidste tilmelding til DM d. 15. maj, 5 uger før løbet, og i forhold til, om jeg bliver 100% klar, er det meget tidligt.

Hold øje med ham her i dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar