lørdag den 16. april 2011

Jylland - here I come

Jeg har ikke løbet i Jylland siden... ja, siden hvornår??? Nå ja, siden 6H løbet i Vodskov, hvor jeg fik min skulderskade :-(

But Jylland - now I´m back! Ikke i lige så god løbeform (nærmest mest i kageform), men det gør ikke så meget, for mest af alt glæder jeg mig til gensynet med nogle løbere, jeg ikke har set i laaang tid.

På baggrund af Helles kommentar vedr. mit ur, har jeg været forbi min urmager i formiddags for at få sat et velcroarmbånd på. De havde desværre ikke den rigtige bredde hjemme (2 cm), men det er bestilt, og måske kan det nåes inden påske. Det er en god og billig løsning, hvis det kan klare problemet. Jeg er nemlig meget begejstret for GF 205, som kan klare de 4 informationer, jeg ønsker på samme display: distance, gennemsnitstempo, træningstid samt klokken.

DM 100K
Jeg stod op til dagens værste besked: Niels var blevet syg og måtte opgive at stille til start. Sygdom er hver mands herre, men hvor er det bare ærgerligt!!

Et nærmere studie af startlisten på 100K, også ikke DM-deltagere, viser, at Ole Stougaard stiller op. YES! Ole vandt Cph 6H i oktober, som jeg har omtalt i et tidl. indlæg
Dengang skrev jeg en lykønskning til Ole, samt at jeg håbede, han ville stille op på 100K, for jeg tror, han klarer landsholdskravet. Ole har firma og familie at tage hensyn til, så han skrev, at det afhang af muligheden for at få tid til at træne målrettet nok. Så jeg var skuffet, men ikke overrasket, da hans navn ikke stod på DM-deltagerlisten. Men han løber i dag, og det kan meget vel vise sig, at vi også på 100K får en dansk vinder, der ikke bliver dansk mester, som det skete på kvindernes 24H i juni 2010. Man skal nemlig stille op for en klub under DAF for at løbe DM.

Det ærgrer mig vanvittigt, at man ikke kan følge løbet online! Jeg kan følge de svenske mesterskaber på 100K med opdateringer hvert 3. minut, men ikke de danske mesterskaber...

Nu ikke mere snak, for der skal pakkes løbesko

Ingen kommentarer:

Send en kommentar