søndag den 24. april 2011

Men håbet er lysegrønt


Foråret i Birkerød

6 dage uden træning!

Den pæne udgave er, at jeg har holdt påskeferie med mine børn. Michael havde forladt sine elskede køer i Jylland og var hjemme fra onsdag formiddag til lørdag aften. Annette bosatte sig i samme periode, bortset fra at hun tog hjem for at sove. Hun bor 2 km fra mig.
Dage med ingen træning og den omvendte kostpyramide. Jeg vil undlade at bringe et foto af min 'fine' nye topmave. Jeg tager på hurtigere end Usain Bolt løber 100 meter :-(

Men håbet er lysegrønt, og skoene er fundet frem igen. Eftersom jeg skal løbe 'Helvede i Nord Halvmarathon' i morgen (og tro mig, det bliver et helvede med min form!) blev det til en rolig tur på 7,5 km, hvor jeg nød solen og naturen.

Lige nu er alle ultraplaner på standby, til jeg har været hos lægen på onsdag. Heldigvis var der ingen smerter i skulderen på dagens tur, men den føles ikke 'rigtig'. Men det vil jeg se stort på resten af dagen, for jeg har været ude at løbe igen :-)

Jeg elsker synet af de sarte, seje anemoner

Ingen kommentarer:

Send en kommentar