torsdag den 7. april 2011

Hvilken dag!

Det begyndte ellers ikke så godt. Da jeg skulle cykle hjem efter nattevagten, føltes kroppen som under 18. time i et 24 timers løb: tung, brugt og meget meget langt hjem!

Men hjem kom jeg og på hovedet i seng. Da jeg stod op, lå der en mail fra min datter: har du set, at DSB S-More udlodder 300 gratis startnr. til Cph. Marathon og Sparta Kvindeløbet? Fluks meldte jeg mig ind i konkurrencen, og da den åbenbart var startet op kort tid forinden, vandt jeg nr. til begge løb! Den slags sker ellers aldrig for mig!! Flere venner slap igennem nåleøjet, før alle nr. var væk.
Så havde jeg jo det startnr., jeg havde købt i mandags. Det røg til samme pris, som jeg selv havde givet, til en klubkammerat fra SNIK.

Kort tid efter fik jeg en sms fra Anders: vil du have to billetter til AG København - AAB på lørdag i Brøndbyhallen? Ja tak! Så nu skal min datter og jeg ind og se Mikkel og hans håndboldvenner..

Og som prikken over i-et kom posten med et nyt løbeur. Nå ja, nyt er det ikke, for der er tale om køb af et brugt ur og en gammel model ' Garmin Forerunner 205'. Jeg er træt af, at jeg har et ur, hvor jeg kun bruger en brøkdel af funktionerne. Jeg er ikke nogen analyse-nørd, og det tigger og beder Polars Pro Trainer nærmest om. Jeg skal have det simpelt: hvor langt, hvor længe og hvilket tempo? Så da jeg fik tilbuddet om GF 205 til 300 kr. + forsendelse, slog jeg til. Jeg har tidl. haft GF 305, som jeg var meget tilfreds med, bortset fra batterilevetiden, men jeg har fundet ud af, at jeg godt kan leve med 10 timer. Nu skal jeg bare have solgt mit Polar RS800cx.

Men jeg skal jo også træne og lære at bruge Garmin igen, så trods en stadig lidt træt krop blev det til 11 km i kraftig blæst. I sidevinden var jeg flere gange ved at blive kastet af vejen, så det gjorde ikke turen lettere, men det gjorde tanken om alle de dejlige ting, der ellers er sket i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar