søndag den 17. april 2011

Horsensrun

Jeg havde overvejet at bruge overskriften 'Et skridt fra invalidepensionen' , men det fortjener turen og løbet ikke. Der skal nok komme en længere beretning i morgen, men lige nu er jeg for irriteret, vred, sur og ked af at min skade i venstre skulder vendte tilbage efter et par timers løb.

Den korte udgave er, at jeg løb marathon i årets hurtigste tid 3.42, hvorefter det for alvor begyndte at gøre ondt - faktisk kunne jeg ikke bruge skulderen - men ultrastædigheden fik mig gennem de sidste 8 km, så jeg trods alt kan sætte et ultraløb på mit CV. 50 km er den korteste distance, der konkurreres på indenfor ultraløb, så selv om definitionen er 'alle distancer over marathon', så skal regnes det alm.vis først for ultraløb efter 50 km. Tiden for de 50,4 km blev 4.35, som godt nok indeholdt et par korte samtaler på sammenlagt 5 min (mere om det i morgen), og det siger vist alt...

1 kommentar:

  1. Åh, nej May-Britt. Det er ikke fair at gå ned i løb pga. skulderen. Håber på at du hurtigt kan restituere og komme ovenpå igen.

    Anne :-)

    SvarSlet