mandag den 4. april 2011

Den sidste update omkring Kent

Søren Skytte (DUUL) har lagt flg. oplysninger ud på Facebook vedr. Kent Møller:

"Kent har netop pr sms fortalt at han var inde i 12.15, efter første runde, altså langt under cutoff på 13.20. Han løb fra depotet i 12.55, men måtte som nævnt kapitulere ved 16.40. Han fulgtes med legenden Frozen der har skrevet en bog om løbet. Da selv Ed havde svært ved at finde vej på første runde, besluttede Kent at det var uforsvarligt at løbe alene."

"Netop modtaget fra Kent (via hans kone Maj-Britt). Er i byen for at få noget ordentlig mad. Er ikke skadet. Benene var helt færdige og jeg kunne ikke følge Frozen Ed. Og hvis jeg stoppede og sad lidt skulle jeg forsætte alene. Det turde jeg ikke. Var lidt usikker på kompasset. Og derudover kunne jeg ikke nå 2 runder, selvom jeg kravlede. Flere meget stejle skovskrænter op og ned lige efter hinanden, hvor 500 meter kunne ta 1 1/2 time. Ed stoppede midt på 2. runde."

Tak til Søren for at holde os underrettet på FB :-)

Næstsidste mand på ruten, Carl Laniak, kastede håndklædet i ringen på 4. omgang efter 44:19, så der er kun Brett Maune tilbage i løbet. Han løb ud på sidste omgang efter 43 timer (cut-off 48 timer), og der er ingen melding om, at han er udgået.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar