mandag den 11. april 2011

Endnu et startnr.

Jeg har været heldig og fået fat i et startnr. til det udsolgte løb BT Halvmarathon d. 8. maj. Egentligt burde jeg være hjælper, da det er SNIK, der arr. løbet, men min mor har fødselsdag, så jeg kan ikke afsætte ½ dag i et væskedepot. Men jeg burde kunne nå at løbe årets 2. halvmarathon og stadig spise fødselsdagskage. Jeg har købt et nr. i Den Blå Avis for 200 kr., og alle data er ændret uden problemer. Det er smart, at man selv kan ændre data hos Ultimate.dk.

Det er straks værre med Sparta! 2 mails og 1 tlf.opringning senere håber jeg, at mit ene nr. til Cph. Marathon er overdraget køberen. Men man ved jo ingenting med sikkerhed, før de får deltagerlisten op at køre igen. Den har været gået i stå siden 1. april!

Jeg har også fundet en køber til mit pulsur. Han kommer forbi i morgen for at handle. Herligt at det også er faldet på plads.

Som jeg omtalte i går, har Chris MacDonald skrevet en bog, der udkommer i dag. Hos boghandleren koster den 349 kr., men den kan købes for 195 kr. i Netto i denne uge. Jeg ville føle mig snydt, hvis jeg havde forudbestilt bogen via Chris M´s hjemmeside! Nu føler jeg mig langt fra snydt, for da jeg kom hjem, opdagede jeg, at min Netto havde indkodet prisen forkert, så jeg har kun betalt 175 kr. :-D
Så er påskeferiens lekture reddet, for jeg går ikke i gang med bogen, før jeg har været til foredrag i næste uge.

1 kommentar:

  1. Tak for dine råd fra sidste indlæg og jeg ved godt at du giver råd baseret på dine erfaringer - og efter min mening er de meget mere værd end de skrevne bøger!! Selvfølgelig er vi forskellige i vores behov og vore krop, men du giver nogen rigtig gode generelle retningslinjer. Og jeg vil netop bruge de lange træningspas til at eksperimentere - skulle bare lige være sikker på at jeg ikke laver noget helt åndssvagt...
    Tillykke med dine forskellige forretningsprojekter - der har du måske også talent?

    SvarSlet