fredag den 8. april 2011

Road ID

Så skete det ulykkeligvis igen. En løber faldt død om uden nogen form for identifikation på sig. Jeg benytter lejligheden til - igen - at reklamere for armbåndet fra Road ID
Jeg købte The wrist ID original for et par år siden, og de 20 dollars er godt givet ud, synes jeg. Der står mit navn, cpr-nr. og tlf.nr. på mine børn. Når du vælger farve, så tænk på, at det gule armbånd i kampens hede kan forveksles med Livestrong-armbåndet.

Og nu til noget andet og mere sjovt..
Forslaget for 2011 er forbløffende nok faldet i god jord hos coachen! Om han er påvirket af den tynde luft (3200 højdemeter i går og 4200 højdemeter venter i dag), skal jeg ikke kommentere, når sms lyder: 'Planen lyder god!!' :-D

Det kræver flere 5K, 10K og halvmarathon, hvor jeg bliver presset til et højere tempo. Løbskalenderen bugner ikke ligefrem af tilbud, når jeg skal tage hensyn til, at jeg skal med off. transport. Selv om jeg skal løbe Cph. Marathon i maj, er det først i Berlin til september, jeg satser på at løbe ny PR.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar