lørdag den 2. april 2011

Morgendagens løb


I morgen skal jeg løbe Hørsholm Midtpunkt Løbet 10K, og helt seriøst så er jeg tilfreds med at komme under 50 min. Løbet skal primært bruges for at se udgangspunktet for den kommende træning.

I går brugte jeg løbeturen til at afhente mit startnr. i Hørsholm, ialt 16 km. Foruden startnr. indeholdt startposen en nøglekæde, ½ l. drikkedunk samt en løbe T-shirt. Det er min erfaring, at kvaliteten af den slags trøjer kan være meget svingende, men her er tale om ordentlig kvalitet fra newline, og så skal der lyde en stor ros til arr. for at sørge for både dame- og herremodeller. Pris: 100 kr. Ja tak :-)

I morgen er der også mulighed for at løbe Novo Nordisk Løbet, som jeg har deltaget i flere gange, samt Sydkystmaraton, men jeg har valgt at støtte op om et lokalt løb, fordi jeg synes, det er vigtigt. Vi skal have flere af disse tiltag, som får Hr. og Fru Danmark til at deltage i løb. Startlisten var hængt op på kontoret for nr.udlevering, og det var glædeligt at se, at knap 200 har tilmeldt sig på forhånd.

En af arr. er grundlægger og formand for Blovstrød Løverne Alex Nielsen. En klub med mange dygtige/hurtige løbere, så jeg er sikker på, at der er styr på tingene i morgen, og jeg glæder mig til at deltage - men knapt så meget til 50 min med tungen ud af halsen..

Jeg har hørt fra Jesper: bilen er repareret, og han løber nu i Andesbjergene. Noget han har set meget frem til.
Han var, som forventet, helt enig i beslutningen om, at jeg først skal løbe 24H, når jeg er helt klar, også selv om det måske sker på bekostning af DM.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar