lørdag den 30. april 2011

Englen og djævlen


Det er et billede af Bart Simpson, men det kunne lige så godt have været mig. Jeg har også en engel på den ene skulder og en djævel på den anden.

Englen siger: udskyd datoen for dit 24 timers løb i nogle måneder.
Djævlen siger: du vil jo gerne løbe DM med alle de andre. Stil op og se hvad der sker.

Coachen siger efteråret. Min fornuft siger efteråret. Hvorfor er det så svært at tage imod gode råd og lytte til fornuften? Nogle vil råde til det ene, nogle til det andet. De fleste vil fraråde DM, men der er kun én, der kan træffe beslutningen: mig

Men faktisk er fornuften ved at vinde kampen, for det er ikke titlen, der tæller, men målet.. +200 km

4 kommentarer:

  1. Din skulder må vel også have noget at skulle have sagt....Det kan være at den skal være den afgørende stemme!

    SvarSlet
  2. Hej
    Ja det kunne jo være mig der havde skrevet det :-)
    En svær beslutning er det, min blev (som du nok ved) at jeg "sidder" over til DM.
    Fordi jeg ved (som du) at målet er vigtigst og mit er samme som dit 200km!!...Og det ved er uden for række vidde pt.
    Håber du finder frem til hvad der nu passer dig bedst også ifht din skulder...osv..
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Hej May-Britt. Kan rigtig godt lide din blog. Spændende og sjovt stof meget af det.
    -det er i øvrigt Homer Simpson.

    SvarSlet
  4. Tak Macon :-)
    Og du har ret. Det er Homer. Jeg ser aldrig Simpsons, og det var det navn, jeg kunne huske, da jeg skrev indlægget ;-)

    SvarSlet