torsdag den 28. april 2011

En invitation

Jeg er blevet inviteret til 40 års fødselsdag. Ved Titicaca-søen i Peru...
Coachen runder det skarpe hjørne om et par måneder, og selv om det lyder meget tillokkende, så er det vist mere realistisk, at vi fejrer hans 41 års dag med en tur rundt om Furesøen i 2012.

Jesper er blevet informeret om skulderen og behandlingen, og vi har da også snakket om planer for resten af året. Ultraløb er stadig på standby, men jeg skal jo helst have en landsholdskvalifikation i hus i år, så på et eller andet tidspunkt skal jeg løbe et 24 timers løb. Der er masser af muligheder i løbet af sommeren/efteråret, og hvis det går helt galt, kan jeg evt. løbe indendørs på Bislett i november eller Espoo i januar. Men jeg vil helst undgå indendørs løb, for det siger mig ikke noget.

Coachen har også forhørt sig om mine planer for 2012, og der er kun én, der tæller. At løbe et VM som jeg er tilfreds med!! 2 gange har jeg deltaget, og 2 gange er jeg blevet skudt ned af en skade. Men nu skal jeg altså først kvalificere mig!

Ellers vil jeg gerne løbe nogle storbymarathons. Jeg løber i Barcelona, hvis jeg får tildelt en ferielejlighed gennem Novo. Jeg håber at få startnr. til London (tilmeldingen lukkede i går efter at være åbent i 1 døgn), og så vil jeg også gerne løbe Stockholm Marathon, hvor der er 100 års jubilæum. Hvilken optakt det kan blive til VM...

Og nu, hvor vi er ved drømmene, så lyder Titicaca-søen ikke så ringe ;-)

Panorama over Titicaca-søen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar