torsdag den 30. april 2009

Torsdag i Bergamo

Jeg har vaeret paa vandring i Den gamle bydel. Jeg elsker at opleve nye steder alene - bare en enkelt tur, hvor man helt uforstyrret kan nyde alle indtryk - lyde, dufte og livet omkring en. Saa kl. 9 drog jeg afsted mod den gamle bydel. Slentrede gennem de snaevre gader, var i den lille katolske kirke, hvor jeg kom midt i messen og derfor nu har praestens velsignelse :-) Her er groent og duftende pga. den megen regn. Paa vejen hjem loeb jeg paa den norske hold... Arr. er i fuld gang med at goere klar til loebet med afspaerringer. Jeg var ude paa endnu en 5 km tur ifoert korte tights og singlet - det goer lykke i Italien ;-) Jeg har faeet foretaget de smaa indkoeb, jeg skulle goere. Toastbroed, cola, chokolade osv. Nu vi er ved chokolade, saa er det landet med kager!!!! Her er et stort udbud af kager i mange butikker - tror i, jeg er fristet??? Der forudses stadig regn paa loerdag :-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar