fredag den 24. april 2009

Pensionistsvømning

Kl. er 8, og jeg har allerede været ude og motionere: jeg har været til morgensvømning med byens pensionister :-) Birkerød svømmehal er under reperation, så de kommende mdr. er det kun muligt at svømme mlm. kl. 06-08. Det er godt nok tidligt!!! Der er nogle, der løbetræner, fordi det er det nemmeste, men egentligt er de ikke så vilde med det, og deres modsætning er os, hvor det er gået i blodet, og som får abstinenslignende symptomer, når der ikke kan trænes. Det er trods alt kun 2 dage, jeg ikke har løbet, men det føles allerede som evigheder... Jeg er begyndt at skule lidt ondt på folk, der løber! Er bekymret for min VM-deltagelse. Jeg bør begynde at pakke kufferten, men jeg har svært ved at komme i gang. Muligvis lidt overtro at jeg ikke tør pakke, før jeg er skadesfri ;-) Artiklen i Femina kommer i uge 19 :-)

1 kommentar:

  1. Hej May-Britt,
    Rigtig god bedring.
    Der er ikke noget værre end når kroppen ikke vil det man selv gerne vil. Men jeg er sikker på du nok skal blive klar til VM, du gør jo alt det rigtige.
    Tak for info vedr. artiklen i Femina
    vh karina

    SvarSlet