fredag den 3. april 2009

Så kom artiklen i Infoa

I dag har jeg modtaget mit fagforeningsblad fra FOA (Fag og Arbejde - tidl. Forbundet af offentligt ansatte), og der bringes et 3 siders interview med mig om ultraløb. Forsiden er et helsides billede, hvor jeg løber i den lille park, hvor det hele begyndte for 4 år siden :-) Jeg synes, det er blevet en god og letlæselig artikel. Det er sikkert ikke nemt at skrive en artikel om noget så ufatteligt som ultraløb! Man kan også læse bladet på nettet, men linket er endnu ikke lagt på hjemmesiden. Så snart det sker, skal jeg nok bringe det, hvis nogen har lyst til at læse artiklen. Der bliver også bragt et link til min hjemmeside, så jeg vil sige velkommen til evt. nye læsere :-) Jeg har været ude på den første løbetur med bare ben. Det er jo en mærkedag for løbere hvert år, når den dag indtræffer :-D Jeg kæmper lidt med sukkerafvænningen! Egentligt burde jeg skaffe mig af med den pakke træstammer, der ligger i køkkenskabet, men man har vel en ultraløbers mentale styrke - eller hva´? Sukkerjunkie :-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar