søndag den 19. april 2009

Sidste lange træningstur

Så er det overstået! 3 måneders genopbygning af grundformen efter min knæskade fra Seoul samt mængdetræningen frem mod VM er nu tilendebragt. Dagens tur rundt om Furesøen var den sidste lange tur på programmet, og nu er der kun de korte vedligeholdelsesture tilbage. Nu gælder det om at få helt friske ben og mental sult på 24 timers løbet. Mod forventning blev det en meget hård tur i dag. Fysisk og mentalt var jeg uoplagt i en usædvanlig grad! Tunge ben og absolut ingen lyst til turen, og vejret er eller kanonflot: sol og blå himmel, selv om det blæser lidt koldt. Sejlads på vandet. Masser af folk, der var ude at gå, løbe eller cykle - ude og nyde det gode vejr... Når jeg starter uoplagt ud, går der sjældent ret længe, før jeg føler mig ovenpå, men i dag stod der 'off' på alle kanaler. Om det er gårdagens 'udskejelser' med et par glas rødvin (jeg drikker ellers aldrig så tæt på en konkurrence), vil jeg lade stå hen i det uvisse. Tungt startede det, og tungt endte det. Pyt med det :-) Nu skal jeg slappe af resten af dagen: se 'Rocky' og Caroline W.´s finale i tennis. Dagens første gode danske resultat er allerede kommet: Rasmus Henning vandt i China Ironman og er kvalificeret til Kona :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar