mandag den 27. april 2009

Links til EM/VM

Så er der kommet startnr. på deltagerne i weekendens EM/VM i Bergamo: 30 - Christian Frimann 31 - Lars Skytte Christoffersen 32 - Vagn Kirkelund 33 - Brian Larsen 34 - Leon Skriver Hansen 35 - Per Brølling 211 - Mette Pilgaard 212 - Anne-Marie Rossen 213 - May-Britt Hansen Der skulle komme opdateringer hver time på http://www.tds-live.com/ (i følge arr. hjemmeside) samt http://www.iau-ultramarathon.org/mediacenter.php Jeg går stadig til behandling med anklen. Der er en klar bedring, og jeg kan løbe uden smerter, når jeg holder tempoet nede. Jeg forsøgte i går at løbe lidt tempo, hvilket betød skarpe smerter under knysten efter 5 km. Jeg stoppede øjeblikkeligt mit løb, gik 200 meter og begyndte så at løbe stille og roligt. Alle smerter var væk igen :-) Måske det ligefrem kan komme mig tilgode under VM, hvor det gælder om at holde igen de første 12-14 timer ;-) Ihvertfald har jeg det godt nok til at stille til start! Om det holder alle 24 timer, må tiden vise, men jeg tror det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar