mandag den 6. april 2009

Det er et privilegium :-)

Hvis nogle skulle have været inde på siden tidl. i dag, vil de opdage, at indlægget er skiftet ud :-) Ind imellem lader jeg mig slå lidt ud af de forventninger, jeg tror, folk har til mig. Faktisk kan jeg jo ikke vide, om det har hold i virkeligheden! Så den tidl. blog rejste tvivl om jeg ville forsætte med at løbe på landsholdet i 24 timers ultraløb, fordi jeg ikke har det godt med forventningernes pres. Som alle andre vil jeg gerne yde mit bedste, når jeg deltager i en konkurrence, men jeg vil helst gøre det i ubemærkethed - ihvertfald indtil det er overstået og gået godt :-D Men i bund og grund er jeg meget stolt af at løbe på landsholdet, så mon ikke jeg stiller op så længe, jeg er kvalificeret? Det er et privilegium at kunne stille op for sit land, også selv om det er en lille og noget særpræget sportsgren som ultraløb. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar