tirsdag den 21. april 2009

Født med NIKE-fødder

Nu har jeg fået løbet en tur i min nye Lunartrainer, og jeg kan endnu en gang konstatere, at NIKE er min sko :-D Jeg oplever en meget fin støtte under svangen og en bedre støddæmpning, end jeg turde håbe på i et par letvægtssko. Hælkappen går en smule længere op, end jeg er vant til, men heldigvis er det ikke noget, der generer. Mon ikke det skyldes, at skoen er en herremodel? Så nu har jeg fundet min sko til VM :-) Det betyder dog ikke, at det er det eneste par, der findes i bagagen. Jeg vil foruden Lunartraineren have et par NIKE air zoom elite 4 samt 2 par NIKE air structure triax 12 med. Jeg slås lidt med ondt i venstre ankel, men jeg er så langt nede i træningsmængde, at jeg ikke er nervøs for, at det ikke er væk før VM. Jeg bliver ofte spurgt, hvor meget jeg træner, og det er svært at svare på, for mængden svinger meget året igennem. I restitutions/lavtræningsperioder er det 60-70 km om ugen; op mod en stor konkurrence som VM er det flere uger med 100+. Opgørelsen i min træningsdagbog viser, at jeg i dag passerede 1500 km (=140 timer) for 2009.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar