lørdag den 11. april 2009

Lørdagstur med løbeklubben

Jeg er nok det medlem af Birkerøddernes Løbeklub, der får mindst ud af mit kontingent, fordi jeg så sjældent kommer til træning, men for 100 kr. om året betyder det ikke det store :-) Jeg blev meldt ind sidste år, fordi det er et krav, at man er medlem af en klub under DAF, hvis man skal løbe DM. Kort tid efter blev Dansk Ultraløber Klub etableret, og det blev den klub, jeg stillede op for, men jeg har valgt at forblive medlem af den lokale klub. Faktisk ved jeg ikke, om DULK stadig fungerer. Hjemmesiden er inaktiv, og der er ikke opkrævet kontingent for 2009. Jeg fik en sms fra Jesper, der opfordrede til en meget rolig weekend med korte træningsture før den sidste lange tur på mandag. Så i dag mødte jeg (for 1. gang i år) op til fællestræningen i klubben. Selv om jeg så sjældent løber med, føler jeg mig velkommen hver gang :-) En god tur i Rude skov på ca. 10 km i roligt tempo og dejligt solskinsvejr. Det er egentligt rart at have et tilhørsforhold til den lokale løbeklub, selv om mit fremmøde må betegnes som minimalt - sidste år blev det til 3 gange... Klubben har sit eget motionsløb: Skovsyreløbet 5 og 10 km, der i år finder sted d. 6.9. http://www.trimguiden.dk/soeg/detalje.asp?LID=5196

Ingen kommentarer:

Send en kommentar