torsdag den 2. april 2009

Et wake-up call

Jeg ryger ikke, drikker aldrig spiritus og sjældent vin (selv om jeg elsker god rødvin) og det er sjældent, jeg ringer efter pizza, men jeg har en stor svaghed: jeg elsker slik og kager - og jeg spiser det i uhyggelige mængder!
I dagens Go´ morgen Danmark fortalte de, at Danmark er nr. 7 på listen over mest slik-spisende lande i verden med et gennemsnitligt forbrug på 14 kg. pr. indbygger årligt. Det betyder, at der går min. 2-3 personer rundt, der aldrig spiser slik :-S
Det er ihvertfald ikke min skyld, at vi ikke er højere oppe på listen...
De sidste par dage har jeg deltaget i et en-persons-sukker-party, og kroppen reagerer øjeblikkeligt! Føler mig mindre oplagt og tung i kroppen. Ligner en oppustet ballon :-(
Så nu må jeg gøre noget! Mere fokus på sund kost og mindre sukker. Vigtigt så tæt på en stor konkurrence!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar