fredag den 10. april 2009

Jeg leder...

Jeg var så begejstret for min nye vind- og vandtætte jakke fra Newline. Endelig en jakke, som jeg kunne holde varmen i uden at skulle løbe med flere trøjer under, så snart vi nærmede os frostgrænsen! Men den har problemer med lynlåsen, der knækker :-( To stk. har jeg måtte levere tilbage, og nu kan man ikke få den mere (forståeligt nok)... Så nu har jeg ingen ordentlig løbejakke mere. Jeg har et hav af de alm. tynde løbejakke, men jeg har brug for en til regn og blæst. I Bergamo regner det hver dag for tiden, og vi kan meget nemt risikere at skulle løbe i regn til VM, så jeg SKAL have fat i en jakke, før jeg skal afsted. Så jeg skal bruge en del af fredagen på nettet... Mine ben føles forholdsvis friske til morgen, men jeg er helt sikker på, at jeg traf den rigtige beslutning ved at droppe Brutalen i dag. Det er tid til midtuge-rapporten til Jesper. Han har stoppet sit non-stop-løb, men forsætter WR2 alligevel. Læs mere på http://www.worldrun.org/ Den mand er tougher than the rest!!! I øvrigt vandt hans tidl. løbemakker Sarah Barnett sidste weekend et 6 dages løb i Syd-Afrika med 643 km. Faktisk det løb, hvor de to mødte hinanden første gang...

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Jeg er selv ret forfrossen. Har købt en Goreløbejakke. Den er meget lun, fordi den også har windstopper. Ærmerne kan lynes af, så den også er god i foråret og efteråret. Jeg har haft mange løbejakker, men Gore er virkelig god kvalitet.
    Pøj pøj med dit næste marathon.
    Vh Karina

    SvarSlet
  2. Hej Karina
    Jeg har kig på jakkerne fra Gore, men desværre rækker pengepungen ikke til sådan en jakke pt.
    Der er en del udgifter forbundet med VM: rejsen + 2 hotelovernatninger; egenforplejning (energidrik, gels m.m.)og lidt lommepenge.
    Så jeg fandt en jakke fra Nike på udsalg: nedsat fra 90 pund til 30 pund inkl. forsendelse. Så må den bruges, indtil Newline kommer med en ny model til efteråret :-)

    SvarSlet