mandag den 20. april 2009

Nye løbesko

Jeg overvejer at bruge letvægtssko til VM, ihvertfald i en del af løbet. Så jeg har bestilt et par NIKE Lunartrainer, der nu er kommet - og ligger på posthuset :-(
Der er ikke meget tid at prøve dem i, men almindeligvis føler jeg mig ualmindelig godt tilpas i NIKE-sko, så jeg regner med, at det er nok at teste dem på den sidste uges træningsture.
Der står 5 km på træningsprogrammet i dag. 5 KM - vorherre bevares!!!! Hvornår har jeg sidst nøjedes med en tur på 5 km? Mon ikke det var til en konkurrence i Birkerød i juni 2008? Tortur for ultraløbere ;-)
PS. Kirsten, jeg har først lige opdaget dit spg., og nu ligger svaret under indlægget :-)

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Jeg har selv de samme løbesko, og de fungerer optimalt!

    Held og lykke med VM, det skal nok gå alt sammen. Carpe Diem!

    Vh Tøger

    SvarSlet
  2. Det er jeg glad for at høre. Jeg glæder mig vildt til at prøve dem i morgen :-)

    Og tak for hilsnen - jeg har vist brug for al det held og lykke, jeg kan få med på vejen ;-)

    SvarSlet
  3. Hej May-Britt. Tænk på god stødabsorption til de 24h!!. Maren
    PS: super-skøn tur i søndags - 30k asfaltfri i solskin - jeg viser ruten, når du skal have fart i benene efter Italien.

    SvarSlet