fredag den 1. maj 2009

Aabningen af VM

Saa naermer vi os med alt for hastige skridt! Jeg er paa besoeg i info-centret, og det giver mulighed at at skrive et lille indlaeg om, hvad der venter i dag. Foerst skal jeg flytte hotel. Det er tid for det danske hold at samle tropperne :-) Kl. 14.30 skal Morten til 'Technical meeting', hvor alle regler og noedvendige informationer til loebet gives. Kl. 16.30 skal alle holdene moedes i Kongres-centret, hvor den off. aabning finder sted. Derefter er der faelles middag. Tilbage paa hotellet skal der goeres klar til morgen; pakkes loebetoej, sko, energi, musik og hvad vi ellers kan finde paa. Vi skal ogsaa have et lille moede om, hvordan vi bedst kan goere nytte af vores hjaelpere. De er guld vaerd under en konkurrence, hvis tingene koerer. De sparer tid og energi, fordi de soerger for at tingene er klar, naar man kommer i depot. Status for holdet: Brian har et stykke tid haft problemer med sin achillessene, som skal tapes op under loebet. Jeg er (igen) den, der er haerdest ramt: ankelproblemer, der dog er i klar bedring. Jeg maerkede intet under torsdagens traening, men det var kun 5 km - en broekdel af 24 timer! Men det vaerste er desvaerre, at lige foer afgang hjemmefra onsdag morgen, fik jeg problemer med ryggen. Kraftige smerter i ve. balle som da jeg fik min diskusprolaps! Oemhed over laenden. Jeg har ikke ondt, naar jeg loeber, men igen - kan jeg klare 24 timer? Naa, det finder jeg kun ud af paa en maede, saa jeg stiller til start og vil kaempe, saa godt jeg kan :-) Alle andre meldes heldigvis skadesfri og kampklar!!! Solen skinner igen i dag. Lidt blaest. Byen er ved at goere klar til 1. maj fest og VM - det bliver stort :-D PS. Italien har den bedste is :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar