lørdag den 23. maj 2009

Nu skal jeg afsted

Kl. er 05, vejret gråt og humøret højt, for jeg er klar til Bornholm :-) Aldrig har jeg haft så lidt med til et 24 timers løb. 3 par sko, lidt skiftetøj og ingen forplejning. Normalt har jeg selv energidrik fra High5, chokolade, toastbrød osv. med, men denne gang vil jeg bruge arr.´s depot. Heri ligger en klar signalværdi overfor mig selv - dette løb er ikke som de andre. Her er tale om en træningstur, der afbrydes, hvis der kommer smerter i anklen! Hvis det sker, vil jeg bare glæde mig over at følge DM og 48 timers løberne fra sidelinien. Der er noget specielt over selv at være tilstede og ikke bare følge løbet på nettet :-) Pt. fører svenske Stefan Lindvall, der har lagt hurtigt ud. På Kondis kan man læse, at han går efter 180 km det første døgn og 130 km det andet døgn; dvs. målet er at komme over 300 km. Efter 17 timer har han løbet 157,7 km, så han er godt på vej! Jeg er først hjemme kl. 20.30 søndag aften, hvilket betyder, at jeg går glip af ultra-indslaget i TV2 Nyhederne kl. 19.00. You can´t win them all ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar