fredag den 29. maj 2009

Men jeg tager kampen op!

Indlægget fra i morges blev til vendepunktet. Det var kulminationen på 4 dages 'tungsind' med et massivt indtag af slik, kager og god italiensk rødvin. Ja, skal man forsumpe, kan man lige så godt gøre det ordentligt ;-)
Løbeskoene kom på i eftermiddags, og jeg er i gang igen. Det er ikke, så jeg tripper for at komme ud af døren, men det kommer forhåbentligt hurtigt. Lige nu tager jeg det bare stille og roligt :-)
Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er slået noget ud af beskeden om min ankel. Det har betydet, at jeg har bedt om en samtale med den ortopædkirurg, der har overtaget min sag. Jeg vil vide, hvor stor risikoen for tilbagefald er, og betyder min store træningsmængde noget?Heldigvis har jeg fået tid allerede på onsdag.
Det er en mærkelig kombination at planlægge løbesæsonen og samtidigt mangle lysten til at løbe, eller måske handler det i virkeligheden om, at jeg er bange for at få ondt igen, når jeg løber.
Juni måned bliver derfor en måned med fokus på det sjove ved at løbe: løbe det jeg har lyst til på dagen krydret med de planlagte marathons i weekenderne. Så må den mere strukturerede træning frem mod Göteborg ske i juli og august.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar