søndag den 17. maj 2009

Når man vil det hele...

Man bliver afhængig af de daglige træningsture, hvad enten man løber dem alene eller sammen med andre.
Som ultraløber løber jeg rigtig mange af dem alene!!! Når den daglige tur ofte er 1½-2 timer, er det svært at aftale en fast tid med andre. Turen må simpelthen tages, når der er tid i løbet af dagen. Så det er altid dejligt at mødes med andre 'lidelsesfæller' til marathon- og ultraløb :-)
I næste weekend finder to begivenheder sted, og jeg vil gerne deltage i dem begge. Svært når det ene foregår på Bornholm og det andet i København ;-)
Siden jeg kom hjem fra VM, har jeg været indstillet på at løbe DM 24 timer på Bornholm, hvis min ankel når at blive klar. Det vil MR-scanningen i morgen forhåbentligt afklare!
Ellers er der jo København Marathon på søndag. Jeg er ikke så vild med disse store marathonløb (knap 10.000 deltagere), men konkurrencemennesket er ved at være desperat!!!
Hjernen siger Kbh. - hjertet siger Bornholm. Hvad siger lægen???
Triple-marathon i Hamburg d. 27.6. tegner til at blive et gedigent 'danskertræf'. 8 triple-løbere og 1 dobbelt-løber (Tor skal løbe North Sea Beach Marathon dagen efter og 'nøjes' derfor med en dobbelt).
Det er vildt, som den slags griber om sig, når der bliver lavet et indlæg på Dourun :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar