søndag den 10. maj 2009

Det ser bedre ud

Lørdag blev til en hviledag af hensyn til anklen. Det var godt, selv om den var svær at holde, når jeg endelig er kommet igang igen efter VM. Jeg arbejder stadig på at komme over mit 'formiddagsløbekompleks'. Det er jo tåbeligt at bilde mig selv ind, at jeg ikke kan løbe om morgenen/formiddagen, for selvfølgelig kan jeg det. Det føles bare bedre om eftermiddagen :-) Blå himmel, sol og en duft af syrener - sådan skal en søndagstur være! 15 km uden det mindste at mærke fra ankel, knæ eller lår. Jeg håber, det holder... Jeg er blevet kontaktet af VM-speaker Fabio Rossi, om jeg vil svare på nogle spørgsmål vedr. løbet til hjemmesiden http://www.podisti.net/2009/ , vistnok Italiens svar på Dourun og Kondis. Naturligvis vil jeg det :-) Jeg har fået flere henvendelser, om jeg skal løbe Mors 100 miles i september? Det skal jeg ikke, fordi jeg 3 uger forinden løber 6 dages løbet i Göteborg. Men nu har jeg fået tilbud om at løbe på et af stafetholdene, hvis jeg har lyst, og det vil jeg bestemt overveje!

2 kommentarer:

  1. Hej May-Britt
    Det lyder godt, at din ankel bliver bedre. Måske en tur rundt om Furesø søndag eftermiddag?
    kh Helle

    SvarSlet
  2. Hej Helle
    Du får en privat mail ;-)

    SvarSlet