torsdag den 14. maj 2009

Til undersøgelse

Gennem min helbredsordning på Steno skal jeg allerede i aften til undersøgelse af min ankel på Privathospitalet Danmark :-) Jeg håber, de finder en forklaring på problemet... UPDATE: Nu har jeg været til ortopædkirurg, og et træthedsbrud er udelukket :-) Så langt, så godt! Men hvad der så er tale om, vides ikke, og jeg er derfor sendt videre til en MR-scanning, der forhåbentligt kan foretages i begyndelsen af næste uge - med mindre jeg er superheldig, og de har et afbud i morgen ;-) Men held har ikke ligefrem præget dette forløb... En meget forstående læge, der var klar over, at jeg ikke kan forhindres i at træne, og han mener iøvrigt ikke, at jeg vil forværre noget så længe, jeg lytter til kroppens signaler! Så jeg tror, jeg vil trække i tøjet og løbe en lille afstressningstur :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar