tirsdag den 26. maj 2009

Nogle dage er jeg bare for doven

Jeg burde have løbet Rudersdalstafetten i dag, men efter to meget travle arbejdsdage orkede jeg det bare ikke! Sølle 5 km - det er næsten pinligt at skrive, at jeg ikke stillede op; især når jeg har vundet solo-dameklassen de sidste to år. Jeg har fået mange tilbagemeldinger på TV-indslaget. Alle har været positive, hvilket jeg selvfølgelig er meget glad for. Den sødeste kompliment fik jeg af en kollega i dag, der sagde, at mine øjne stråler, når jeg taler om at løbe. Den slags komplimenter kan kvinder som mig godt lide at høre ;-) Programmet for resten af sæsonen falder stille og roligt på plads: Juni måned er som bekendt booket (overbooket?) Juli måned - hmm???? Ingenting planlagt endnu! Det må jeg vist få kigget lidt på!!! August: Strandvejsmarathon og Göteborg 6 D. September: rekreation!!!! (Ups, jeg har vist lovet at overveje at løbe på et stafethold til Mors 100 miles) Oktober: Århus Nat Marathon, hvor jeg skal følges med Lene, der debuterer på distancen (hvis jeg får lavet et ordentligt træningsprogram til hende) November: Grenå 6 timers løb får igen i år lov til at afslutte sæsonen :-) December: Juleferie... Så mon ikke jeg har lov at være lidt doven i dag? ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar