søndag den 31. maj 2009

Hvad er der galt med Garmin?

Hver gang Garmin skal sende et nyt ur på markedet, bliver leveringen udskudt gang på gang! 310XT, der var annonceret til slut maj, blev først rykket til uge 24, og nu er det igen udskudt til uge 31. Det eneste positive er, at så kan jeg ønske mig det i fødselsdagsgave i stedet for at købe det selv - hvis jeg altså kendte nogle, der gav gaver i den størrelsesorden :-D Det er meget varmt , så jeg venter med at træne til senere i dag. I stedet har jeg kastet mig over Arthur Lydiards bog Running with Lydiard Lydiard var en kendt træner fra New Zealand, der troede på mængdetræning som grundlag for alle løbere. Med mængdetræning taler vi om 160 km uglt med ca. 15 km/t :-D Nu er jeg jo langtfra på niveau med hans olympiske løbere, så mindre kan gøre det for mig, men princippet om mange km på vejene, suppl. med perioder med speedtræning, bakketræning osv. kan jeg bruge. Den supplerende træning er ud over de 160 km grundtræning! Der er flere konkrete programmer i bogen alt efter hvilken distance, man træner til: 100 meter og op til marathon. Værsgo og træn :-D :-D :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar