mandag den 1. juni 2009

Nu begynder 'Marathon-måneden'

Juni måned og det er tid til at komme i form igen! De sidste 6 ugers problemer med anklen har virkelig sat sit præg på formen, så jeg siger: 'Stakkels de mennesker der skal løbe marathon med mig i denne måned'. Det bliver vist en værre jamren, for der er ingen tvivl om, at jeg lige nu er på niveau med lavtræningssæsonen! Men hvis jeg slipper levende igennem måneden, så burde grundformen være på plads, og træningen mod Göteborg kan for alvor begynde. Jeg har bestilt flybillet til Göteborg: 688 kr. for en returbillet med SAS. Dvs. at 1 uges 'løbeferie' kommer til at koste ca. 1500 kr. inkl. fuld forplejning; herunder vask af tøj under løbet :-D Der skal være festbanket efter løbet lørdag aften, så jeg tager først hjem søndag d. 6.9. K-G har tilbudt, at jeg kan overnatte en ekstra nat i teltet, vi sover i under løbet, men jeg overvejer kraftigt at tage en nat på hotel med karbad og en god seng. Sommeren har ramt landet, og det betyder masser af smådyr i luften. Igen i år overvejer jeg at købe et par løbesolbriller, for de er ganske irriterende at få i øjnene!!! I aften skal jeg løbe NovoNordisk/Bagsværd Sø-løbet. Det er et serieløb, der afholdes 1 gang om måneden. DAF-opmålte 5 og 10 km ruter. Jeg skal løbe 10 km, hvilket sikkert bliver det sædvanlige helvede, fordi jeg er en langsom løber, der gerne vil løbe en god tid. Ruten er lidt kuperet, men 48:02 er ikke imponerende. Det løb jeg i januar måned, men jeg regner med en klart dårligere tid denne gang. Håber bare at komme under 50 min, og selv det virker lidt urealistisk! Nå, klagesangen er allerede begyndt ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar