onsdag den 17. juni 2009

Til foredrag og løb i Forskerparken

Lars Wiskum, udviklingsrådgiver i Rudersdal kommune, er initiativtager til de mange motionsruter i kommunen, herunder Rudersdal-ruten hvor der jævnligt afholdes marathon arr. af Tor Rønnow.
Sammen med Lars og Per Hviid (marathonløber fra Birkerød) skal jeg være med til at tracke en masse løbeture, som folk så kan uploade til deres FR. Projektet påbegyndes formodentligt i august.
På den baggrund havde jeg modtaget en invitation til et arr. på Scion DTU i Hørsholm: foredrag v/ Jerk W. Langer samt en løbetur på en 2,5 km rute med permanent indlagt tidtagningssystem i Forskerparken. Ved hjælp af en chip fra Ultimate registreres tiden, som kan ses online, når man kommer hjem. Dette kræver, at man har en personlig chip.
Jeg tænkte, at jeg måske kunne bruge ruten til tests på 5 og 10 km, men det kan jeg ikke, da man skal krydse en vej 3 steder. Ikke videre smart...
Jerk og jeg løb 3 omgange sammen, hvoraf det lykkedes at løbe forkert på de sidste 2. Den historie har vi jo hørt før fra min side. Jeg må være født uden retningssans!
Heldigvis gik det bedre med hjemturen fra Hørsholm til Birkerød: 7 km uden at fare vild :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar