søndag den 21. juni 2009

Kalundball dobbelt-marathon part 2

'Birkerøddernes Løbeklub's 2 repræsentanter til dobbelt-marathon: Per Hviid og mig.
Puha - det blev en varm dag i Kalundborg! Med start kl. 11 fik vi 'fornøjelse' af dagens varmeste timer, og det gjorde dagens tur lidt hårdere end i går. Lad mig starte med at sige, at alle 9 doubler kom fint igennem. Hjertelig tillykke til Johnny Wøldike, Peter Seider og Per Hviid, der fuldførte deres første wellness-weekend :-) Ruten var den samme som i går. Temp. var steget et par grader samtidigt med at blæsten havde lagt sig, så det var vigtigt at være opmærksom på rigeligt væske. Jo, jeg havde lært grundigt af sidste lørdags tur!!! Jeg havde en god tur. Følte mig fint restitueret efter i går. Mentalt var det lidt tungt omkring 20-25 km, men hyggeligt selskab hjælper på situationen. I begyndelsen løb Claus Ø., Jerk og jeg sammen; senere kom Jørgen og Kristian (en løber fra den arr. klub) op, og vi løb længe sammen. Omkring 25 km slap Jørgen og Kristian os, og 5 km senere vidste Claus Ø. overskud og stak af. Så Jerk og jeg fik lov at løbe de sidste 12 km alene. De sidste par omgange fik jeg ny energi, mens Jerk måtte kæmpe lidt på sidste omgang. Sammen i mål for 2. dag i træk: 4.14.20. Meget tæt på den aftalte tid, der var 4.15 :-) Så var det tid til at fylde depoterne op igen med en ultraløbers 'sunde' menu: 3 grillpølser, 1 liter cacao og en kold øl :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar