mandag den 15. juni 2009

Nye træningstider og muligheder

Min pc er nede, så jeg har i et ubemærket øjeblik nappet datterens notebook til et kort indlæg ;-) Dagens tur på 14 km gik fint, så jeg ser fortrøstningsfuldt frem mod weekendens dobbelt-marathon i Kalundborg. Jeg mærker stadig intet til anklen, så jeg tror, det er OK at give los for fuld træning. Om det inkluderer en triple-marathon om 12 dage afhænger af, om min chauffør kommer sig over sin skade. Jeg skal starte i nattevagt igen, og det giver nye muligheder for træning. Jeg har altid foretrukket at træne om eftermiddagen, og det bliver nu muligt :-) Jeg har været utrolig glad for min dagvagtsstilling, men der er ingen tvivl om, at i forhold til at træne er nattevagten klart at foretrække. Jeg synes, det er hårdt at komme hjem kl. 17, lave mad/spise og så først løbe om aftenen, når maden er fordøjet. Jeg ved, det er virkeligheden for de fleste løbere, og det var også min virkelighed, før jeg bevidst valgte en stilling, der gav mig andre træningsmuligheder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar