mandag den 22. juni 2009

5 dage er ingen tid!

TRO PÅ DIG SELV
5 dage til at få genopbygget kulhydratdepoterne; få friske ben og mentalt overskud til lørdagens store test: 3 marathons på 1 dag!
Det er ikke det at løbe 126,585 km, der ryster mig, men det faktum at der er pauser mellem løbene! 6 timer mellem hver start giver en pause på knap 2 timer til et hurtigt bad, et ordentligt måltid samt hvile - og tid til at få ømme og stive muskler!!!
Jeg har løbet 2 marathons med 8 timer mellem løbene, og det var hårdt, så hvordan 3 marathons med 2 timers pause kommer til at forløbe er umuligt at forudsige. Her er tale om et træningspas i mental styrke, hurtig restitution, og hvilken kost virker for mig, når jeg har en længere pause? Alt sammen træning mod målet: 6 dages løbet!
Jeg er lykkelig for at have 'lidelsesfæller' med på turen, men i bund og grund kan sådan et løb kun gennemføres, hvis man tror på sig selv :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar