torsdag den 18. juni 2009

Fra dagvagt til nattevagt

Det er gået forbløffende fint at skifte fra dagvagt til nattevagt. Jeg sover normalt fra ca. 8.30 - 14. Ikke så mange timer, mens vagterne står på, men til gengæld sover jeg 11-12 timer fredag nat for at vende om på døgnet igen :-) Cyklingen har jeg allerede vænnet mig til, men jeg kan mærke, at jeg har glemt at tage højde for, at 2x14 km (= 35 min) cykling kræver mere energi. Man smider ikke ekstra træning oveni uden at spise mere! Så der skal strammes lidt op omkring kosten - igen ;-) Jeg er i det hele taget blevet lidt mere sløset omkring den seriøse kost, og slik og kager tager for meget plads op :-( Men nu venter jeg lige et par dage med at blive alt for seriøs. '5 Tårns Motion' serverer slagtermesterens grillpølser og øl efter marathon både lørdag og søndag :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar