mandag den 25. maj 2009

Hviledag

(Billede: Søren Skytte) En update på anklen: Det var bare det helt rigtige at trække sig 7,5 timer før slutsignalet! I går aftes var anklen øm og stiv, men i dag er der intet at mærke. Jeg er sikker på, at det skyldes, jeg trak mig i tide! Så nu tager jeg en hviledag eller to, før det går løs med træningen til næste måneds løb. Muligheden for, at de mange marathons er en oversatsning, er til stede, men 'hvo intet vover, intet vinder'. Udfordringen er jo til at føle på, og jeg elsker udfordringer :-D Indslaget på Nyhederne i går aftes blev længere, end jeg havde forventet. Jeg synes, det var et godt indslag, og jeg virkede ikke så nervøs, som jeg havde frygtet! Mht. til drømmen om resultatet på 6 dages løbet vil jeg skynde mig at sige, at de 600 km bare er et tal! Jeg har absolut ingen idé om, hvor langt jeg kan nå ud. Måske taler vi kun om 3-400 km, men hvad skal man sige, når man få slynget spørgsmålet ud? Man siger naturligvis det km-tal, hvor pengepræmierne begynder at tikke ind ;-) Til sidst et stort tillykke til Søren Skytte fra DUUL, der som den første dansker har gennemført Grand Union Canal Race på 233 km i tiden 37 timer 37 min, hvilket rakte til en meget flot 12. plads. Kun 34 ud af 86 løbere fuldførte, hvilket sætter Sørens præstation i relief!

1 kommentar:

  1. Det var et fint indslag med dig, spændende at også den slags aktiviteter bliver dækket.
    Utroligt, at du kan restituere så hurtigt, Gud ved, hvad du er lavet af????
    Venlig hilsen
    Kirsten F

    SvarSlet