søndag den 31. oktober 2010

Sådan en herlig søndag morgen


Et lille udsnit af depotet
Her til morgen er jeg en anelse stiv i kroppen og lidt flad. I ved, hvordan det er, når man har haft mavegener den ene eller den anden vej. Desuden havde jeg meget uro i min skulder hele aftenen, men en nats hvile har hjulpet. Der skal hældes masser af væske indenbords i dag, for aldrig har min urin været så koncentreret efter et løb. Jeg blev faktisk lidt rystet, da jeg så den meget mørkerøde/brunlige farve i mit toilet.

Efter jeg havde skrevet indlægget i går, opdagede jeg to dejlige, blodige vabler. En på hver fod. Fordi jeg undtagelsesvis ikke løb i mine CEP-strømper, men i alm. strømper. En løs lilletånegl er det også blevet til. Så kan jeg lære det!!!

En anden ting, jeg fik gjort, var at taste data fra løbet ind i mit træningsskema fra Polar, og ved nærmere eftersyn kunne jeg konstatere, at jeg aldrig er stillet så dårligt forberedt op til en konkurrence! I uge 40, 41 og 42 løb jeg 1 gang om ugen og længste tur var 13,5 km. I denne uge havde jeg en tur mandag og tirsdag (man skal jo møde velforberedt op :-/ ). I alt 5 ture på sammenlagt 57,4 km! Det har været kombineret med 1 x svømning og 8 x spinning. Så jeg skal vist være mere end tilfreds med 63,857 km. Men det viser også, hvor effektivt spinning kan være som erstatning i en kortere periode.
Resultaterne fra løbet kan ses her

I dag skal jeg bare slappe af, nyde et glas god rødvin og i bio for at se den nye film med Ben Affleck. Restitution er nu en dejlig ting :-)

God søndag til alle. Har i husket at stille urene tilbage?

4 kommentarer:

  1. Flot billede af et dejligt væskedepot!

    May-Britt, hvor var det en fornøjelse at løbe med dig - selv om jeg ikke vidste du var stadigvæk i løbet indtil du overhalte mig til sidst. Jeg simpelhen må har overhalt dig når du var ud med dårlig maven - og det må Rasmus også har gjort et par gange. Men det er rart imponerene at du stadigvæk kan løbe så godt efter dine skulerproblemer.

    God resitution og jeg håber du har en god dag sammen med Ben Affleck.

    Det er også rart at høre jeg ikke var den eneste med tissebekymringer efter løbet.

    SvarSlet
  2. hov -"ret imponerene" Ej. hvor pinligt.

    SvarSlet
  3. john kinzi hansensøndag, oktober 31, 2010

    Til lykke med det flotte resultat i CPH 6 timers løb.

    SvarSlet
  4. Godt klaret!! Og ret imponerende med den træningsbaggrund i de sidste uger......
    Depotet ser ud som om det er værd at blive ultraløber, men det fik du jo ikke så meget ud af denne gang.
    Håber sandelig at vablerne hurtigt heler op så du kan give den en skalle på søndag!

    SvarSlet