fredag den 1. oktober 2010

Nu uden dobbelthage

24stundenlauf, Brugg
Foto: Sigi Bullig
Åh gudskelov! Der findes et foto af mig uden dobbelthage, takket være Sigi. Så kan jeg vist godt begrave den lille irritation over fotoet ifbm. den sidste artikel :-)

Det har krævet lidt mental bearbejdelse af skifte vinterpausen ud med en forlænget træningsperiode. Der er altså forskel på at se frem til en periode på 1-2 mdr., hvor der kun skal løbes 60-70 km for hyggens skyld, og så et mere km-tungt skema frem mod endnu en konkurrence! Men beslutningen er taget, og nu kan jeg i stedet for se frem til en lavere træningsmængde i december måned, hvilket formodentligt vil koste et par marcipan/nougat-kg på sidebenene...

Tandlægen havde givet mig løbeforbud i går efter tandudtrækning. Hun sagde vist et par dage, but who´s counting? Ihvertfald var det umuligt at lade skoene stå i det skønne efterårsvejr. 21 km med diverse småskavanker: lidt ondt i kæben, skulderen, lidt øm i ballen og en vabel under en tånegl. Men det glemmer man, når solen skinner, og træerne er ved at vise sig fra sin flotteste side. Jeg elsker efterårets farver, så jeg går en god tid i møde. Det hjælper også mentalt.

Jeg har nydt de få hviledage, siden jeg kom hjem mandag aften. Jeg synes (trods den ringe indsats), at jeg havde fortjent et par dage uden træning. Skulderen har haft godt af det, og tanden har krævet det. Tiden er blevet brugt på en tur i biografen for at se 'Wall Street', læse Torbjørn Sindballes bog 'Den perfekte præstation' (er ikke færdig endnu), interview (kommer i Politiken d. 16/10) og drukket god rødvin. Og så har jeg jo fået tilmeldt mig et par løb! Albertslund (hvor der kun er 2 startnr. tilbage) og Oslo.

4 kommentarer:

  1. Flot billede!!!

    Og selv om du synes at præstationen lige til selve konkurrencen ikke giver grund til hvile-tid, så synes jeg jo nok at træningen op til løbet må give en hel del point til afslapnings regnskabet!

    SvarSlet
  2. "der bor en ung pige i mig, som ikke kan dø"

    Er hvad der faldt mig ind da jeg så billedet

    Kh Karina

    SvarSlet
  3. Hej, løber du så Rudersdal?

    Lasse

    SvarSlet
  4. Det er muligt Lasse. Det kommer lidt an på økonomien efter fys.behandlingerne.

    SvarSlet