søndag den 10. oktober 2010

Den løbende spinner

Lige nu spinner jeg mere end jeg løber (heraf titlen), men det skulle meget gerne ændre sig i løbet af en uges tid.

Jeg valgte at tage den hårde vej, nemlig totalt løbestop i 6 dage! Man er vel viljefast ;-)

Efter et par dages let depression over beslutningen begyndte jeg på spinning. Jeg vil meget nødigt indrømme det, men faktisk er det lidt fedt, og så er det jo herligt med et bad og en tur i saunaen bagefter.

Nej, det er ikke udendørs, men det er effektivt, og måske er det fint at kombinere med løb hen over vinteren, før der for alvor skal tages fat på VM-træningen.

Men det slår jo ikke løb! Og i dag har jeg haft skoene på igen. Vidunderligt selv om der kun var tale om en tur på 11 km. Jeg slår lige koldt vand i blodet i denne uge for ikke at få et tilbagefald. Der var ingen smerter, men der er stadig en let uro i skulderen. Jeg ved ikke rigtigt, hvordan jeg skal beskrive det. Det eneste ord, der falder mig ind, er at den føles 'træt', og det giver jo kun mening for mig :-/

I morgen formiddag skal jeg til fys, forhåbentligt for sidste gang, men David finder jo nok stadig nogle ømme punkter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar