mandag den 18. oktober 2010

Hos fyssen igen

AG København
Det er mandag, som er blevet min faste dag hos David. Jeg fik en grundig massage af skulderen, som helt klart er langt mindre smertepåvirket end for et par uger siden. Så det er meget positivt :-)

Vi talte om spinning og svømning. Da jeg (som jeg skrev i torsdags) får lidt ondt, når jeg svømmer crawl og rygcrawl, skal jeg holde mig fra det, til jeg kan svømme uden smerter. Ellers er begge træningsformer god for skulderen. Under spinning bliver den styrketrænet hver gang, jeg skal stå op, fordi det gælder om at holde overkroppen i ro.

Vi talte også om min nervøsitet for at få tilbagefald, hvis jeg løber. Vi fik en god snak om, at jeg skal træne, så jeg ligger lige under grænsen, hvor jeg gør mere skade end gavn, men der er ingen grund til ikke at løbe.

Jeg fortalte, at jeg har droppet Bislett, men at jeg stadig løber 6 timers løbet i næste uge, og jeg bare stiler mod 60 km. Mest fordi jeg aldrig tidl. har været under 60 km på et 6 timers løb, så det er ligesom den mentale minimumsgrænse, men meget mere regner jeg ikke med, at det bliver til, og får jeg ondt undervejs, stopper jeg selvfølgelig øjeblikkeligt. Det bliver derfor et slags testløb, både mentalt og fysisk.

David er også fys for Nordsjælland Håndbold, der fik tæv af AG København i fredags. Han havde derfor været i Ballerup Arena, og det lyder som en rigtig god oplevelse at overvære en kamp. Lidt a la amerikansk basketball stemning: fyrværkeri, musik, sange om holdet, tøjet (som kvinder elsker, fordi man kan se lækre overarme ;-) ).

7500 tilskuere til en dansk ligahåndboldkamp - hvem ville have troet det? Det skal jeg helt sikkert overvære i nær fremtid. Det kunne jo være næste hjemmekamp d. 13. november, hvor de møder Aarhus. Byen med flere gode løbevenner. Måske nogle af dem kommer til Djævleøen for at se håndbold lørdag og løbe Rudersdal Marathon søndag? Overnatning tilbydes naturligvis :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar